Subject: Hankelepingu nr 2023-K041 muudatuse kooskõlastamine
From: Johanna-Liisa Mölder <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>, "Ingrid Jakobson" <[email-masked]>
Cc: "Liisi Heiskonen" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 16:01:32 +0200

Tere

Edastame kooskõlastamiseks hankelepingu nr 2023-K041 „Rail Baltica
Ülemiste reisiterminali raudteerajatiste ehitustööd” muudatuse.

Faili mahukuse tõttu saadan ligipääsetavuse lingina:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/h569t8k4csn4969p7h3ou/AA6WtaGZ1RZT3OzJzcM-
bew?rlkey=60tkgwath6r8czex180p2j9xy&st=p26474oj&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/h569t8k4csn4969p7h3ou/AA6WtaGZ1RZT3OzJzcM-b
ew?rlkey=60tkgwath6r8czex180p2j9xy&st=p26474oj&dl=0

Allkirjastatud dokument palun saata  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ja
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  e-posti
aadressidele.

Lugupidamisega

Johanna-Liisa Mölder

Hankespetsialist/Procurement Specialist

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti tn 2, Tallinn

Tel: +372 5713 1500

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.rbestonia.ee/> www.rbestonia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.